Doğu Karadeniz Batum Turu 2 Gece 3 Gün

26/27/28/29 EKİM 2018

PROGRAM:
1.GÜN:

Cuma günü tecrübeli ekibimiz eşliğinde Ankara’dan 21.30’da hareket ederek mavi ile yeşilin buluştuğu Karadeniz yolculuğumuza başlıyoruz.

2. GÜN: TRABZON-UZUNGÖL-RİZE BEZİ DOKUMA TEZGAHLARI-AYDER YAYLASI

Sabah erken saatlerde Trabzon’da alacağımız zengin kahvaltıdan sonra, Uzungöl yolu üzerinde bulunan Çay fabrikasında çayın işlenişi ve çay ikramından sonra zümrüt yeşili ormanlarla çevrili Uzungöl’e ulaşıyoruz. Burada yaklaşık 2 saat serbest zaman ve öğle yemeğinin ardından, Rize bezi dokuma tezgahları gezisi ve tarihi taş kemer köprüleriyle ünlü Fırtına Deresi, şelaleleri, kaplıcaları ve geçit vermez ormanlarıyla ünlü Kaçkar dağlarının eteklerinde Çamlıhemşin ilçesine ulaşıyoruz. Çamlıhemşin’den Ayder yaylasındaki otelimize hareket ediyoruz. Otele yerleşme, akşam yemeğini aldıktan sonra istirahate çekiliyoruz.

3. GÜN: BATUM

ÖNEMLİ UYARI:BATUM`A GİRİŞLER SADECE, ÜZERİNDE T.C. KİMLİK NUMARASI YAZAN YENİ NÜFUS CÜZDANLARI YA DA PASAPORT İLE GERÇEKLEŞEBİLMEKTEDİR. EHLİYET İLE GİRİŞ YAPILAMAZ. T.C. VATANDAŞI OLMAYAN MİSAFİRLERİMİZİN GİRİŞİ KENDİLERİNE AİTTİR. BELGE EKSİKLİĞİ SEBEBİYLE GİRİŞ YAPAMAYAN MİSAFİRLERİMİZİN SORUMLULUĞU KENDİLERİNE AİTTİR. ALMANYA VATANDAŞI OLAN MİSAFİRLERİMİZ PASAPORTLARIYLA GEÇİŞ YAPACAK OLUP, YURT DIŞI ÇIKIŞ HARCI ALMALARI GEREKMEMEKTEDİR. RESİMSİZ ve YIPRANMIŞ KİMLİK, PASAPORT GEÇİŞ İZNİ ALAMAMAKTADIR. T.C. VATANDAŞI OLAN MİSAFİRLERİMİZ 15,00 TL OLAN ÇIKIŞ ÜCRETİNİ KENDİLERİ ÖDEYECEKTİR.ÖNEMLİ UYARI:Ailesi ile birlikte (Anne ve Babanın Aynı Anda) seyahat etmeyecek olan 18 yaş altı misafirlerimizin BATUMA geçişleri için NOTER den onaylı MUAFFAKATNAME almaları gerekmektedir.
Sabah otelimizde aldığımız kahvaltı sonrasında Sarp Sınır Kapısına hareket ediyoruz. Sarp Sınır Kapısında giriş işlemlerimizi tamamladıktan sonra Gürcistan /Adjara bölgesine geçiyoruz. Batum şehir merkezine doğru devam ederken Sovyet Rusya döneminde Rus askerlerin eğitim alanlarını görüyoruz. Bayburt’tan doğup Batum sınırlarına kadar kendine keskin çizgiler oluşturan Çoruh Nehri’ni ve üzerindeki eski Gonio Köprüsü’nü görerek şehir merkezine devam ediyoruz ve ters ev, yel değirmeninigörüyoruz. Öğle yemeğimizde Gürcü mutfağının meşhur lezzetlerini tattıktan sonra Gürcistan`ın Piazza Saat Kulesini, Tiyatro Binasını, Katedrali, Batum Limanı’nı yeni oluşturulan yüzüyle göreceğiz. Batum Bulvarı’nda gezinti yaptıktan sonra Türk Konsolosluk binamızı da görüp alışveriş için serbest zaman vereceğiz. Serbest zaman sonrasında tekrar Sarp`a dönüp çıkış işlemlerimizi hallettikten sonra Trabzon merkezde bulunan otelimize yerleşme akşam yemeği ve istirahat.

4. GÜN: ATATÜRK KÖŞKÜ-AYASOFYA (MÜZESİ) CAMİİ-SERA GÖLÜ-ORDU BOZTEPE

Otelimizdeki kahvaltının ardından,  Atatürk Köşkü ve Freskleriyle ünlü 13.yy eseri Ayasofya camiini ziyaret edip, toprak kayması sonucu oluşan Sera Gölünü gezip  köftesiyle ünlü Akçaabat’a öğle yemeği için gidiyoruz. Öğle yemeğinin ardından Ordu’ya hareket ediyoruz. Ordu’da Boztepeye teleferikler ile çıkıyoruz. Boztepede çay ve fotoğraf molasının ardından Ankara’ya hareket ediyoruz.Öğle yemeği için yol üzerinde bulunan mola yerlerinden istifade ediyoruz. Gece 02:00 de Ankara’da olmayı planlıyoruz.

ÜCRET : 550,00 ₺
KREDİ KARTI TEK ÇEKİM : 550,00 ₺

Rezervasyon esnasında 300,00 ₺ peşinat olarak alınmaktadır. Konaklamalar 2 kişilik odalarda, tek kalmak isteyen misafirlerimiz 2 gece için 120 ₺ farkı ödemek koşuluyla tek kalabilirler. İki yetişkin yanında konaklama yapmak koşulu ile; 7-12 yaş çocuklar 450,00 ₺, 0-6 yaş çocuklar  250,00 ₺

ÜCRETE DAHİL HİZMETLER:

Lüks araçlarla ulaşım

Rehberlik hizmetleri

3 gün kahvaltı

2 gece konaklama

2 akşam yemeği

Milli parklar giriş ücretleri

Seyahat Sigortası

Rehberlik hizmetleri

ÜCRETE DAHİL OLMAYAN HİZMETLER:

Öğle yemekleri

Ordu Boztepe Teleferik çıkışı

Müze ve ören yeri girişleri

Akşam yemeklerinde alınacak ekstra içecek ve yiyecekler

Alışverişlerde özel harcamalar

SİZİ NEREDEN ALALIM :

21.30 Eryaman Optimum

21.45 Carrefour

21.50 Armada

21.55 Milli Kütüphane

21.10 Sezenler cad. Atmaca Eyüp Hoca Turizm önü

21.20 Fatih köprüsü

Misafirlerimizin katılım durumuna göre duraklarda değişiklik yapılabilir.

Katılımcı sayımıza bağlı olarak 18 kişiye kadar Minibüs, 19 ile 30 kişi arasında olması durumunda Midibas, 31 ve yukarısı katılımcı durumunda ise büyük araçlar ile seyahatimiz gerçekleşecektir.

1618 nolu yasa: İçinde ulaştırma, konaklama, rehberlik, yemek hizmetlerinden biri veya birkaçının bulunduğu gezi, spor, toplantı, eğlence gibi her türlü organizasyonu kapsayan faaliyetleri ancak TURSAB üyesi Seyahat Acentaları yapabilir. Dernekler, vakıflar, klüpler, okullar, resmi ve özel kurumlar Acentalar olmaksızın tur ve yukarıdaki faaliyetleri düzenleyemez. Lütfen gezinizin Türsab üyesi Acentalar ile yapıldığına emin olunuz. Hukuk devleti vatandaşların duyarlılığı ile işler.

08 Ağustos 2018
108 kez görüntülendi

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 1 YORUM

1. Merhaba, bu bir yorumdur.
    Yorum moderasyonuna başlamak, düzenlemek ve silmek için lütfen yönetim panelindeki yorumlar bölümünü ziyaret edin.
    Yorumcuların avatarları Gravatar üzerinden gelmektedir.

BİR YORUM YAZIN

Bu konu hakkındaki görüşünüzü belirtmek ister misiniz?